Pudemu fà !

Comu sapete, simu sempre in a festa di l'annu novu cinese è pare chì sfurtunatamenti un pocu più longu sta volta.Probabilmente avete intesu da e nutizie digià annantu à l'ultimu sviluppu di coronavirus da Wuhan.Tuttu u paese si batte contr'à sta battaglia è cum'è impresa individuale, pigliamu ancu tutte e misure necessarie per riduce u nostru impattu à u minimu.

Aspittemu un certu livellu di ritardu di spedizione postu chì quella festa naziunale hè ufficialmente allargata da u guvernu per riduce l'opportunità di infezione publica.

Dunque, i nostri travagliadori ùn puderanu micca vultà à a linea di produzzione cum'è prevista.U fattu quì hè chì ùn simu capaci di stimà quantu ci vole à vultà à l'affari.È per via di u Festival di Primavera, à u mumentu, u nostru guvernu hà allargatu a festa di u Festival di Primavera à u 2 di ferraghju, tempu di Pechino.

Ma cù a ripresa graduali di l'imprese di logistica, a logistica hà da ricuperà gradualmente dopu à a festa di u Festival di Primavera in a maiò parte di e zone, alcune zone cum'è a pruvincia di Hubei, a ripresa logistica hè relativamente lenta.


Tempu di Postu: Feb-06-2020