I primi 10-15 seconde sò critichi in una emergenza di esposizione è ogni ritardu pò causà ferite seriu.Per assicurà chì l'impiegati anu ampiu tempu per ghjunghje à a doccia d'urgenza o à l'occhi, ANSI richiede chì l'unità sia accessibile in 10 seconde o menu, chì hè di circa 55 piedi.
S'ellu ci hè una zona di batteria o una operazione di carica di a batteria implicata, OSHA dichjara: "Installazioni per un rapidu drenching di l'ochji è u corpu deve esse furnite in 25 piedi (7,62 m) di e zone di manipulazione di a batteria".
In quantu à a stallazione, se l'unità hè piannata o una unità autònuma, a distanza trà induve si trova l'impiigatu esposta è a doccia drench deve esse trà 82 è 96 inch.
In certi casi, l'area di travagliu pò esse siparata da a doccia d'urgenza o da l'ochju per una porta.Questu hè accettatu sempre chì a porta si apre versu l'unità di emergenza.In più di i prublemi di piazzamentu è di locu, l'area di travagliu deve esse mantinuta in modu ordinatu per assicurà chì i percorsi senza ostaculi sò dispunibuli per un impiegatu espostu.
Ci duverebbe ancu esse assai visibili, segni ben illuminati affissati in l'area per dirigisce l'impiegati esposti o quelli chì li assistenu à u lavu oculare d'emergenza o a doccia.Un alarme pò esse installatu nantu à a doccia d'emergenza o lavatu per avvisà l'altri di l'emergenza.Questu seria particularmente impurtante per i spazii induve l'impiegati travaglianu solu.
Tempu di post: 22-mar-2019