L'equilibriu trà l'ambiente è l'ecunumia

timgA regione Beijing-Tianjin-Hebei in u Nordu di a Cina, cunnisciuta cum'è Jing-Jin-Ji, hà vistu u resurgimentu di l'inquinamentu di l'aria allarmante, cù qualchì previsione dicendu chì u smog pesante puderia esse in strada.

In l'ultimi anni, a forte reazione di u publicu à a qualità di l'aria cattiva riflette a cuscenza crescente di u publicu nantu à i danni causati da a contaminazione di l'aria è a dumanda di a ghjente di "cielu blu".U listessu era evidenti stu mese quandu e previsioni signalanu u ritornu di smog.

In particulare, in l'inguernu, u fornimentu di riscaldamentu, a combustione di carbone di e famiglie è a brucia di stalk staggione in Pechino è i so circondi emettenu tunnellate di contaminanti chì risultatu in u ritornu di smog.

In l'ultimi anni, i guverni à u livellu naziunale è lucale anu pigliatu misure assai attive per pulisce l'aria è anu successu.A misura più proattiva hè l'ispezione naziunale di prutezzione ambientale lanciata da u Ministeru di l'Ecologia è l'Ambiente.

A suluzione à u prublema hè di riduce u cunsumu di carburanti fossili.Per quessa, avemu bisognu di un cambiamentu strutturale in l'industrii, vale à dì un cambiamentu da l'imprese intensive in carburanti fossili à l'imprese più pulite è più verdi.È più investimentu deve esse fattu per sviluppà l'energia rinnuvevule è migliurà l'efficienza energetica mentre sustene u sviluppu verde.


Tempu di post: 26-novembre-2018