Su Bingtian piglia l'oru cù un novu record

5b82e1dfa310add1c6989d17

U sprinter stella di Cina Su Bingtian hà cuntinuatu a so bona forma di a stagione attuale mentre hà fattu 9,92 seconde per vince u so primu oru asiaticu in a finale di 100 metri maschili quì dumenica.

Cum'è a prima testa di a corsa più guardata, Su hà registratu 9,91 seconde in a corsa di 100 metri maschili à a tappa di Parigi di a IAAF Diamond League 2018 in u ghjugnu, chì hà ligatu u record asiaticu creatu da u Qatari Femi Ogunode di origine nigeriana in u 2015. .

"Hè a mo prima medaglia d'oru asiatica, cusì sò veramente felice.Aviu avutu assai pressioni prima di a finale perchè mi bruciava da u desideriu di vince ", disse Su.

Cum'è in calore un ghjornu prima, Su hà mancatu l'iniziu rapidu cù un tempu di reazione di 0,143, u quartu più veloce trà ottu corridori, mentri Yamagata hà guidatu in i primi 60 metri, quandu era superatu da Su cù a so accelerazione straordinaria.

Un Su determinatu si precipitò à a fine prima cun un passu davanti à Ogunode è Yamagata.

"Ùn mi sentu micca bè in u calore ieri, è hè megliu in semifinali.M'aspittava chì puderia "splode" in a finale, ma ùn l'aghju micca ", disse Su in a zona mista, dispiacendu per ùn avè micca datu un ghjocu cumpletu di a so capacità.

À a ceremonia di premiazione di a medaglia, Su, avvoltu cù a bandiera naziunale rossa di a Cina, hè stata in cima à u podium quandu i fanni gridavanu "Cina, Su Bingtian".

"Sò fieru di vince onori per u mo paese, ma spergu di più à i Ghjochi Olimpichi di Tokyo", disse.

 


Tempu di post: Aug-27-2018