Hè sicuru per riceve un pacchettu da a Cina?

Cum'è sapete, avemu avutu una festa di l'annu novu cinese veramente più longa quist'annu per via di COVID-19.Tuttu u nostru paese si batte contr'à sta battaglia, è cum'è un affari individuale, seguitemu ancu l'ultime nutizie è riducemu u nostru impattu à u minimu.

Qualchissia forse si preoccupa di u virus nantu à i pacchetti.Tuttavia, ùn hè micca necessariu di preoccupassi di a sicurità di un pacchettu da a Cina.Ùn ci hè nisuna indicazione di u risicu di coronavirus da i pacchi o u so cuntenutu.

 OMS - Pacchetti sicuri COVID-2019

A Cina hè determinata è capace di vince a battaglia contru u coronavirus.Pigliamu tutti in seriu è seguite l'istruzzioni di u guvernu per cuntrullà a diffusione di u virus.L'atmosfera attornu ferma ottimistica in una certa misura.

A bona nutizia hè chì tutti l'impiegati anu ripigliatu u travagliu da u 2 di marzu di u 2020 sottu a premessa di prutezzione di a sicurità attraversu i sforzi cumuni di u guvernu lucale è di noi.Avà, simu quì è pronti à serve!

Di fronte à una sfida straordinaria posta da u focu, avemu bisognu di una fiducia straordinaria.Ancu s'ellu hè un periodu duru per noi, credemu chì pudemu superà sta battaglia.Perchè credemu chì pudemu fà!


Tempu di Postu: Mar-06-2020