Ci sò parechji periculi occupazionali in a produzzione, cum'è avvelenamentu, suffocation è brusture chimiche.In più di migliurà a cuscenza di a sicurità è di piglià misure preventive, l'imprese anu ancu ammaistrà e cumpetenze necessarie di risposta d'emergenza.
L'incidenti chimichi sò l'accidenti più cumuni, chì sò spartuti in burns chimichi di a pelle è burns chimichi oculari.E misure d'urgenza devenu esse pigliate dopu à l'accidentu, per quessa, a stallazione di l'equipaggiu d'urgenza hè particularmente impurtante.
Cum'è l'equipaggiu di primu aiutu in casu d'accidentu, ulavu d'occhiU dispusitivu hè stallatu per furnisce l'acqua per a prima volta per lavà l'ochji, a faccia o u corpu di l'operatore chì soffre di sprays chimichi, è per riduce i pussibuli danni causati da sustanzi chimichi.Sia u flussu hè puntuale è cumpletu hè direttamente ligatu à a gravità è u pronostico di a ferita.
In particulare l'imprese chì pruducianu prudutti tossichi o corrosivi anu da esse equipati di lavatu per l'occhi.Di sicuru, a metallurgia, a minera di carbone, etc. deve ancu esse equipatu.Hè chjaramente stipulatu in a "Legge di Prevenzione di Malattia Professionale"
I principii generali di l'impostazione di lavagli occhi:
1. U percorsu da a fonte di periculu à l'ochju deve esse senza ostaculi è senza obstruzioni.U dispusitivu hè stallatu in 10 seconde da a zona di funziunamentu periculosa.
2. Esigenze di pressione di l'acqua: 0.2-0.6Mpa;flussu di punching≥11,4 litri/minutu, flussu di punching≥75,7 litri/minutu
3. Quandu si sciacqua, deve apre i vostri ochji, turnate l'ochji da a manca à a diritta, da u cima à u fondu, è cuntinuà à rinfurzà per più di 15 minuti per assicurà chì ogni parte di l'ochju hè lavata.
4. A temperatura di l'acqua ùn deve esse 15~37℃, per ùn accelerà a reazzione di sustanzi chimichi è causanu accidenti.
5. A qualità di l'acqua hè l'acqua potabile pulita è limpida, è l'effluente hè spumosu cù un principiu di pressione lenta è lenta, chì ùn pruvucarà micca danni secundarii à a maschera di l'ochju è à i nervi internu di l'ochji per via di u flussu eccessivu di l'acqua.
6. Quandu si stallanu è cuncepisce u lavatu di l'occhi, cunziddi chì l'acqua di scarti pò cuntene sustanzi nocivi dopu à l'usu, l'acqua di scarti deve esse riciclata.
7. Standard esecutivu: GB / T 38144.1-2019;in linea cù u standard americanu ANSI Z358.1-2014
8. Ci deve esse segni ochju attornu à l 'eyewash à dì à u persunale di u situ di travagliu vividly circa u locu è u scopu di l 'attrezzatura.
9. L'unità di eyewash deve esse attivata almenu una volta à settimana per verificà s'ellu pò operare nurmale è assicurà chì pò esse usatu nurmalmente in una emergenza.
10 In i zoni friddi, hè cunsigliatu di utilizà l'antifreeze viotu è u tipu di riscaldamentu elettricu.
Tempu di post: 15-mar-2021