A CONFERENZA SULLA DIALOGUE DI E CIVILIZZAZIONI ASIATIQUE APERTE IN BEIJING OGGI

xcvxvxc1

U 15 di maghju, a cunferenza nantu à u dialogu trà e civilizazioni asiatiche si apre in Pechino.

Cù u tema di "scambiu è apprendimentu mutuale trà e civilisazioni asiatiche è una cumunità di futuru spartutu", sta cunferenza hè un altru avvenimentu diplomaticu impurtante ospitatu da a Cina quist'annu, dopu à a seconda cima di cooperazione internaziunale One Belt And One Road BBS è l'orticultura mundiale di Pechino. expo.

xcvxvxc2

I capi di parechji paesi, capi di l'UNESCO è altre urganisazioni internaziunali, è rapprisentanti di 47 paesi in Asia è quasi 50 paesi fora di a regione si riuniscenu in Pechino per fucalizza nantu à u destinu cumunu è cuntribuiscenu a saviezza à u sviluppu è u prugressu di a civilizazione umana.

xcvxvxc3

In più di i ducumenti di u risultatu, a cunferenza firmarà ancu una serie di iniziative multilaterali è bilaterali è accordi in i media, i think tanks, u turismu, u cinema è a televisione, è a prutezzione di u patrimoniu culturale, liberà una quantità di risultati maiò di prughjetti è rapporti di ricerca, è introduci misure concrete è pratiche.

xcvxvxc4

Speremu chì sta grande riunione di civilisazioni, cù un altu puntu di partenza è un altu livellu, serà un puntu culminante in a storia di i scambii di civilisazioni è injectà un novu impetu in u spiritu di a nova era per a coesistenza armoniosa è u sviluppu integratu di u paese. mondu.

xcvxvxc5


Tempu di post: 15-May-2019