TA nazione aumenterà e risorse per rinfurzà a cuuperazione internaziunale mentre s'impegna à custruisce una industria robotica cumpetitiva in u mondu è accelerà l'usu di macchine intelligenti in a fabricazione, l'assistenza sanitaria è altri settori.
Miao Wei, ministru di l'industria è a tecnulugia di l'infurmazione, u regulatore di l'industria di a nazione, hà dettu chì a robotica s'intreccia sempre di più cù l'intelligenza artificiale, i big data è altre tecnulugia, u settore ghjoca un rolu impurtante in guidà a crescita ecunomica.
"A Cina, cum'è u più grande mercatu di robot in u mondu, accoglie sinceramente e cumpagnie straniere per participà à l'uppurtunità strategica di custruisce inseme un ecosistema industriale glubale", Miao hà dettu à a ceremonia di apertura di a Conferenza Mondiale di Robot 2018 in Pechino u marcuri.
Sicondu Miao, u ministeru hà da implementà misure per incuragisce a cooperazione più larga trà e cumpagnie chinesi, i so pari internaziunali è l'università straniere in a ricerca tecnologica, u sviluppu di i prudutti è l'educazione di i talenti.
A Cina hè stata u mercatu più grande di u mondu per l'applicazioni di robot da 2013. A tendenza hè stata più alimentata da una spinta corporativa per aghjurnà e piante di fabricazione intensive di travagliu.
Siccomu a nazione si tratta di una populazione anziana, a dumanda di robots nantu à e linee di assemblea è di l'uspitali hè prevista per saltà significativamente.Dighjà, e persone di 60 anni o più cuntanu u 17,3 per centu di a pupulazione tutale in Cina, è a proporzione hè prubabile di ghjunghje à u 34,9 per centu in u 2050, i dati ufficiali mostranu.
Vice-Premier Liu Hè ancu assistitu à a ceremonia di apertura.Ellu hà sottolineatu chì di fronte à tali cambiamenti demografichi, l'imprese di robotica di a Cina duveranu muvimenti rapidamente per adattà à a tendenza è esse ben posizionate per risponde à a dumanda enormi potenziale.
In l'ultimi cinque anni, l'industria di a robotica in Cina hè cresciuta à circa 30 per centu annu.In 2017, a so scala industriale hà righjuntu $ 7 miliardi, cù u voluminu di pruduzzione di robots utilizati in e catene di assemblea chì supera 130 000 unità, i dati di l'Uffiziu Naziunale di Statistiche mostranu.
Yu Zhenzhong, vicepresidentu anzianu di HIT Robot Group, un grande fabricatore di robot in Cina, hà dettu chì a cumpagnia hè in partenariatu cù pesi pisanti di robot stranieri cum'è ABB Group of Switzerland, è cumpagnie israeliane in u sviluppu di produttu.
"A cooperazione internaziunale hè d'impurtanza cruciale per custruisce una catena industriale globale ben organizata.Aiutemu l'imprese straniere à sfruttà megliu in u mercatu cinese è a cumunicazione frequente pò generà idee novi per e tecnulugia di punta ", disse Yu.
HIT Robot Group hè statu stabilitu in dicembre 2014 cù finanziamentu da u guvernu provinciale di Heilongjiang è l'Istitutu di Tecnulugia di Harbin, una università cinese d'elite chì hà realizatu anni di ricerca di punta in robotica.L'università era u fabricatore di u primu robot spaziale è veiculu lunare di a Cina.
Yu hà dettu chì a cumpagnia hà ancu stabilitu un fondo di capitale di venture per invistisce in startups promettenti di intelligenza artificiale in i Stati Uniti.
Yang Jing, direttore generale di a divisione di l'imprese autoguidati in JD, hà dettu chì a cummercializazione à grande scala di i robots venerà prima di ciò chì a maiò parte di a ghjente hà aspettatu.
"Soluzioni sistematiche di logistica senza equipaggiu, per esempiu, seranu assai più efficaci è efficaci in u costu di i servizii di consegna umana in u futuru.Avemu digià offre servizii di spedizione senza equipaggiu in una serie di università ", aghjunse Yang.
Tempu di post: Aug-20-2018