Trasportu Ferroviario Cina-Europa

U China-Europe Railway Express (Xiamen) hà vistu una crescita significativa in u primu trimestre di u 2020, cù 67 viaghji realizati da i treni di merci chì trasportanu 6,106 TEU (unità equivalenti à vinti piedi) di cuntenituri, aumentendu à u record record di 148 per centu è 160 per centu. annu à l'annu, secondu Xiamen Customs.

E statistiche anu dimustratu chì in marzu, u China-Europe Railway Express (Xiamen) hà fattu 33 viaghji cù 2,958 TEU, purtendu $ 113 milioni in carica, un 152,6 per centu annu annu.

A causa di u focu glubale di COVID-19, i paesi europei stanu affruntendu una grande carenza di forniture mediche cum'è maschere facciali, chì hà purtatu à un forte aumentu di u voluminu di merci in u China-Europe Railway Express in u trasportu di materiale di prevenzione medica è epidemica in i paesi europei. .

Per guarantisce u funziunamentu di a linea ferroviaria Cina-Europa durante u focu COVID-19, Xiamen Customs hà lanciatu una serie di misure, cumprese a creazione di canali verdi è l'apertura di più rotte per aumentà u voluminu di trasportu.

Ding Changfa, un economista di l'Università di Xiamen, hà dettu chì i treni di merci Cina-Europa rumbanu in parechji paesi postu chì anu una influenza limitata da a pandemia grazia à u so mudellu di trasportu segmentatu è servizii senza cuntattu.

Crede chì i treni di merci Cina-Europa anu un grande potenziale in a ripresa economica post-epidemica, sia guidata da e richieste glubale è da a ripresa accelerata di u travagliu domesticu di a Cina.


Tempu di post: Apr-24-2020