I zitelli: I Chjavi di u Sviluppu di a Nazione

I zitelli participanu à una tirata di guerra u sabbatu in u conte di Congjiang, a pruvincia di Guizhou, per marcà u ghjornu internaziunale di i zitelli, chì cade u luni.

U presidente Xi Jinping hà dumandatu i zitelli in tuttu u paese dumenica per studià duramente, firmà i so ideali è e credenze, è furmà per esse fisicamenti è mentalmente più forti per travaglià per realizà u sognu cinese di rejuvenimentu naziunale.

Xi, chì hè ancu secretariu generale di u Cumitatu Centrale di u Partitu Cumunista di Cina è presidente di a Cummissione Militare Centrale, hà fattu a rimarca mentre estende i so saluti à i zitelli di tutti i gruppi etnici in tuttu u paese prima di u ghjornu Internaziunale di i zitelli, chì cade u luni.

Cina hà stabilitu dui scopi centenari.U primu hè di compie a custruzione di una sucità moderatamente pruspera in tutti l'aspetti à u tempu chì u CPC celebra u so centenariu in 2021, è u sicondu hè di custruisce a Cina in un paese sucialistu mudernu chì hè prusperu, forte, demucraticu, culturalmente avanzatu è armoniu. quandu a Republica Populare Chine celebra u so centenario in u 2049.

Xi hà urigatu à i cumitati di u Partitu è ​​à i guverni à tutti i livelli, è ancu à a sucità, per cura di i zitelli è creà cundizioni favurevuli per a so crescita.


Tempu di pubblicazione: 01-06-2020