U Populu Cinese ricunnosce sempre più l'impattu chì u cumpurtamentu individuali pò purtà à l'ambiente, ma e so pratiche sò sempre luntanu da esse soddisfacenti in certi spazii, secondu un novu rapportu publicatu u venneri.
Cumpilatu da u Centru di Ricerca Politica di u Ministeru di l'Ecologia è l'Ambiente, u rapportu hè basatu annantu à 13,086 questionarii raccolti da 31 pruvince è regioni in tuttu u paese.
U rapportu hà dettu chì e persone anu un altu ricunniscenza è pratiche efficaci in cinque spazii, cum'è risparmià energia è risorse è riduce a contaminazione.
Per esempiu, più di u 90 per centu di e persone interpellate dicenu chì sempre spegnenu e luci quandu abbandunonu a stanza è circa 60 per centu di l'intervistati dicenu chì u trasportu publicu hè a so scelta preferita.
Tuttavia, a ghjente hà registratu un rendimentu insoddisfacente in spazii cum'è a classificazione di a basura è u cunsumu verde.
I dati citati da u rapportu mostranu chì quasi u 60 per centu di e persone interpellate vanu à fà shopping senza purtari sacchetti d'alimentazione, è circa u 70 per centu pensanu chì ùn anu micca fattu un bonu travagliu di classificazione di a basura perchè ùn anu micca idea di cumu fà questu, o mancava l'energia.
Guo Hongyan, un ufficiale di u centru di ricerca, hà dettu chì questa hè a prima volta chì una indagine naziunale nantu à i cumpurtamenti individuali di prutezzione ecologica di e persone hè stata fatta.Questu aiuterà à prumove un stile di vita verde à e persone regulare è à furmà un sistema di gestione ambientale cumpletu cumpostu di guvernu, imprese, urganisazioni suciali è u publicu.
Tempu di post: 27-May-2019